Guten Morgen!

Godmorgon allihopa. Har väl inte sovit sådär värst bra i natt. Eller sömnen var det iof inget fel på, grejen var bara den att jag la mig först vid 12; not that good. Ikväll lär jag inte hinna skriva ngt så pluppar in några rader nu bara för att jag inte har ngt vettigare för mig medan jag väntar på bussen. Och ja, jag vet att det kommer sluta med att jag springer som en liten tok till bussen sen iaf. Har ju trots allt varken sminkat mig, ätit frukost, borstat tänderna, hittat mattebreddningsboken eller städat mitt rum än.. Och det är, hm... 35 min kvar. Men jag hinner nog :)
   För övrigt så måste jag bara köpa ett svart nagellack. Det liksom saknas. På tal om köpa så måste jag även rusa in på ica (och hoppas att jag ändå hinner med 9 bussen från stan) och köpa en banan. Behöver det nämligen till Kemibreddningen där vi kollar olika gifters genomtränglighet i olika skal. Självklart tog mamma den sista till gröten i morse
   Men nu måste jag faktiskt skynda mig börjar jag inse. Så ha en bra dag allihopa, för det ska jag ha :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0