hih.

Jag gillar inte variabelsubstitution. Det är inte logiskt enligt mig. Eller jo, men min hjärna vill inte fatta, därav drar jag till mattestugan i morgon bitti. Sen blir det att ha bara en lektion (psykologi). Sen ska nog jag karin och stina plugga lite matte i skolan :) Det blir prima det!!! På eftermiddagen ska jag dessutom plugga med jonas, och för en gångs skull blir det nog faktiskt jag som får lära honom ! höhöhö. Men jag behöver faktiskt hjälp jag med :)))..

Nu sitter jag här och tjockar mig.... eller egentligen inte. Kom dock nyss hem från Donken, och pontus tjockade sig verkligen? Hahah fetto! jag åt faktiskt inget! iof pga att jag åt innan men iaf. höhö.. Nu ska jag sovelisova för att orka med morgondagen. Fick ställa in tränngen imorgon pga halsen :/ e typ frisk (om jag nu har varit sjuk... kanske inte men iaf.. nästan..) men vill hellre vänta en dag för lite än för mkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0