Mästerpluggaren

Sitter här och ska plugga lite tyska nu var det tänkt. Svenskan är så gott som färdig iaf. Sen tänkte jag hinna med lte matte innan jag ska träna också tänkte jag. Men just nu är jag mest oseriös och får nog inte så mycket mer gjort. Men tyska leker och likaså matte 0_o.







Ojdå, facebook :| nemen så ovanligt..

Jag och min kära "Lieber Deutsch 5", som jag anser vara dubbelt så lätt som steg 3 och 4 böckerna; dvs meine Welt och Unsere Welt. tror jag.

Ska för övrigt redovisa någon helmysko dikt om livet och döden på tyskan imorgon.


För övrigt så ska vi till Uppsala Universitet om ett tag, det ska bli spännande att se hur det är där (kanske bor jag där om ett år :D?) Yes, i'll just wait and see.. nej nu ska jag ta och rycka mig i någon slags obefintlig krage för att sedan plugga vidare innan träning..

Hare bra ALLAHOPA(som vi jämt sa på Ökne). :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0