SENA NYÅRSLÖFTEN

Lite sent ute, men om jag aldrig skriver ner mina mål så känns det inte som om att jag kommer anstränga mig särskilt mycket för att följa dem.

Mål:
Plugga ordentligt nu sista terminen -  h å l l  u t  t i l l s  s t u d e n t e n
Sluta riva på nagelbanden -  I å r  s k a  j a g  l y c k a s 
Fortsätta hålla igång med träningen -  V ä l t r ä n a d  m e  l i k e s
Försöka sluta platta håret -  I w a n t  m y  h a i r  t o  b e  l o n g
Sluta köpa onödiga saker -  N e e d  m y  m o n e y  t o  g o  t r a v e l i n g
Sluta oroa sig för framtiden -  D e t  l ö s e r  s i g
Inte låta andra få mig att må dåligt -  I  d e s e r v e  b e t t e r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0