skolstart, plugghjälp, antonia is homee!

Ja som rubriken lyder. Först blev det att ta sig till skolan. Innan det så vaknade jag och fick för mig att jag höll på att få hjärtnfarkt!? hur korkat låter inte det ? Men det gick öve efter ett par djupa andetag. Sen vaknar man av att mamma spyr. (en till med magsjuka nu också).

Första lektionen va tyska,  och dit kom man 15 min försent pga världens jobbigaste buss som tog evigheter. Och inte nog med det så var det världens töntigaste fjortisar på bussen  mot skolan. Jag satt ner, dom står bredvid(bussen var överfull) och dom verkligen stinker rök och jag HATAR denna lukt.fan så hemsk. (dom märker att jag försöker luta mig bort) Ena tjejen tar då fram en cigarett(halvrökt) och står med  handen, så den endast hamnar ca 10 cm från min nästa. Där står hon och viftar med den och skrattar. Var så nära och säga till dom på riktigt. Men fegishanna vågade inte^^. Usch vad patetiska folk det finns. Vissa är ju verkligen blåsta på riktigt?

Aja väl på tyskan höll jag på att svimma av att jag fortf inte hade ätit på två dagar. Men till eftermiddagen var det återhämtat. Drog först hem till Ankis och töntade mig lite och fick lite hjälp med fysik :)

And then, blev det att träffa anotnia för första gången på tre veckor,ller fyra? wieehoo :D. Fick en söt söt nyckelring från japan^^ Vi tog en sväng på stan först och därefter köpte vi med oss lite mat och fika och gick därefter hem tilll henne och mös ner oss i soffaan och kollade på tv innan pappsen kom vid nio.

Nu är jag hemma och trött och ska sova. 22.00 det ska bli min sovatid framöver. Jag lär verkligen inte lyckas. But well, it's worth a try.( woops the time is already past 22.00, and well, i havent washed my face yet o_0, and what about brush the teeth?)



yes förut va även en hanna blondin..


And this was the new shirt i found :)





































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0