storhandlat

Idag blev det en lång dag i valbo och dessa saker har nu införskaffats :)



Dessa knallblå respektive cerisa genomskinliga gardiner, hade tänkt mig ha de dubbelt. Sjukt snygga tycker jag :)



Sen så hittade jag ett par matchande ramar :)



och såhr blev det när jag stoppade i lite egenfotade bilder i ramarna :)



även en knallrosa lampa som ger ett supermysigt sken :)



även ett par söta vasar som jag tänkt ha i fönstret :)



och lite blommor att ha i vasarna^^



och sen när vi kom ut från ikea blev det att införskaffa lite nytt nagelack:)



och tillslut denna jeansväst, som de sved lite i plånboken när jag köpte.. Men cket den va snygg :)

Så det gick väl sådärlagomt snabbt att spendera massa pengar idag. Men kul :) Snart ska jag åka och hämta tjockisen! ha en fortsatt bra helg allihopa :) Lägger in libilder sen när jag fixat i ordning rummet med de nya prylarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0