tjolahopp


Lång dag och jag har nog jäspat i princip hela dagen också.
Jus nu så sitter jag och pluggar lite matte breddning, som bilden visar. Prov i morgon. Känns som jag kan det mesta, så blir väl mest lite latisplugg.

För övrigt så är jag fortfarande lite smått förkyld, men hoppas på att bli frisk tills i helgen så jag kan träna massa då:D Blir förhoppningsvis bio då med:) Någon som sett Snabba Cash? Isf, är den bra ?

För övrigt så ska jag bada isvak på naturarnas friluftsdag. Jag är seriöst livrädd. Jag som inte ens våga hoppa från en brygga under sommaren, hur ska jag våga? Tänk så får ja ty hjärtstopp eller ngt?



Nästa helg blire ju Stockholm också. Berzeliusdagarna!. Hotellet hade pool och gym också, göttans! höhö^^

Aja, lets pluggging vidare:) tjooööh!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Kul att du vill vara med och tävla. Kom ihåg att länka till mig här i din blogg bara så att jag kan godkänna ditt tävlingsbidrag! =)

2010-01-28 @ 19:35:39
URL: http://www.leasmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0