Torsdag

A r e  s o m e  p e o p l e  m a d e  t o  n o t  u n d e r s t a n d ?  

Jag blir galen på vissa personer. Jag vet inte vad jag ska ta mig till? Vad tänker de med?
Sånt som är så självklart för de flesta är tydligen inte det för alla. Jag blir galen. Jag vet att jag inte borde spendera tid på dessa, men jag blir så frustrerad och irriterad, det tynger mig. Och det som mest stör mig är att jag bryr mig så förjävligt; jag borde inte ens lägga en ynka liten tanke på dem och jag borde framförallt inte låta dem tynga ner mig. Elaka människor det finns!

Aja, nog med det. Kom just hem från Karin, jag mår nästan illa av all choklad, men lyckades få i mig ett par mackor iaf. Och nu är det då meningen att jag ska orka plugga fysik. jag borde verkligen, och jag borde inte låta elaka personer hindra mig, för jag förtjänar bättre. Men ändå. Jag som lovade att 2010 skulle bli ett år där jag inte skulle låta andra personer tynga ner mig. Bajs. Så länge höll det löftet. But well, bara att fortsätta försöka..JAG ÄR FÖR SNÄLL, MAKE ME TO A STUPID PERSON PLEASE, OR AT LEAST A LITTLE BIT MORE STUPID THAN RIGHT NOW!


D o n ' t  t a k e  n o  s h i t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0