trött

Jag är död. Har jobbat med biologin enda sedan jag kom hem. Det tar på krafterna. Kom på en sak som jag glömde skriva på provet igår, klantig jag är :/ but well, thats me i suppose... Im not alwas that good..Problemet är att jag inte kan sluta tänka på det när jag väl kommit på det. Liksom en jobbig stresss som tar över bara. Blä!

Idag hade jag den sista tyskalektionen också. Will ich nie mehr Deutsch studieren? Hmm... Inte ett enda grammatikfel på det jag lämnat in skriftligt den här terminen i princip. Das finde ich seeehr guut, und das ist es vermutlich auch :D hih.. Nein, jetzt ist es genug mit Deutsch... Hahah skrattade för övrigt sönder på tyskan idag när vi skulle spela upp vår pjäs. så typiskt när man ska vara seriös, haha ^^ typiskt mig, och antagligen de flesta andra^^.  Fikade smakade iaf gott, mummsis!

Så ja. Jag är död idag. Trött som tusan. Hungrig är jag dessutom konstant. Märks så tydligt när man tränar mycket..

Jag är en tankemänniska idag, dvs hanna is back for today. Jag tänker verkligen för mkt... Jag tror att jag bryr mig för mycket om andra. Kanske ska fundera på att bry mig lite om mig själv också? humm... Vissa personer tar för lätt en betydelse i mitt liv? Kind of complicated, and i cant even forget some people, how hard I even try. Whats wrong with me? It cannot be that hard forget a person that you dont even have any contact with any longer..Sounds very easy, haah? Would really make it easier for me - to just let it al blow away or someting... The hardest thing is that I in one way really dont want to, and because of that its hard- really hard actually. Im going Crazy - just because of you.. gaaah. 

Aja slut med gnatet och tjatet. Nu ska jag gå igenom min redovisning. tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0