tröttast i hela världen

Jag är så trött att jag tror jag faller in i en evig sömn snart. Helt sjukt. Skolan i dag va najs. Svenskartikeln som skulle skrivas på lekionstid tror jag blev hyffsat bra iaf? Sen fick jag tillbaka religionsprovet som gick sjukt bra fast jag inte riktigt hade svarat på en av de två frågorna (sjukt stort prov ja, eller iaf mkt att skriva).  Så det känns bra, eftersom jag hade gruvat mig en hel del innan jag fick tillbaka det. På biologin satt vi och snackade lite om studenten också. Det är helt sjukt så mycket jag längtar, studentveckan kommer bli helt underbart kul :D och med vår klass kan de inte bli annant än lyckat :)))

Har även köpt en ny bärbar dator idag.  Ska till On Off och hämta den imorgon.. mamma betalade iaf hälften, känns bra. Men 3500 kr är inte jättelite pengar för en panna. Men men... En bärbar dator kommer att vara till stor använding . Och min egen har inte funkat på mycket länge nu. Så onödigt var det i alla fall inte.

Hoppar sovmorgonen och pallrar mig till skolan och pluggar i morgon bitti. Har haft alldeles för mkt hvudvärk för att orka idag. Även för trött....

Jag förstår inte mig själv ibland. Häromdagen lovade jag mig sjäv att inte äta godis på ett tag igen. Trodde absolut inte att jag skulle klara att äta choklad på ett bra tag efter magsjukan. Och medan man väntar på bussen från stan brukar ju vissa personer passa på att köpa godis. Och självklart skulle jonas ha choklad idag, och självklart köpte jag också choklad FAST JAG INTE VAR SUGEN. HUR DUM OCH ONÖDIG FÅR MAN VARA ? köpte ju igår med. Hahah sååå störd är jag :)

nej fattar över huvud taget inte varför jag sitter här och skriver.... jag borde sova så trött som jag är ? men nej jag orkar inte resa mig ur soffan. så well... tror jag typ ska kolla lite tv och äta en toast nu :)Ha de bra alla :)

Y O U  M A K E  S E N S E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0