helg <3!!!!

Min goda och snygga drink från gårdagen, haha ^^

Igå blev de fest som sagt, efter en stressig dag med massa grejs. Men va kul iaf. Riktigt trött idag dock. Men har täffat Karin Maria och Emilia nu på dagen, riktigt kul att se er igen :D dom kom hit redan vid halv 11, så tidig start på dagen=)...Nu ska jag snart hem till Krille på lite kalas efersom han fyller20 idag! grattiis!! haha, hare bra alla :*



och usch och blä vad jag är fetsugen idag... småäter hela tiden!! chips<3 men av tanken på socker spyr jag nästan, fick nog i mig lite för mkt av kladdkakan på gullnäs tidigre idag även om den va god!!

Kommentarer
Postat av: lina

Det går ju inte äta saker UTAN socker i va fan ;) HAHA

2010-08-01 @ 13:57:57
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0