Hi monday!



Reklamdag på posten, gick bra :) När jag kom hem blev de lite bad med grannarna, nu har jag nyss legat ute o solat lite och ätit. Lite sugen på minigolf idag igen, fårse om jag får med mig ngn på de ikv^^ Jag måste se Eclipse någon dag också, ngn som vill med så hör a er :D!

Ska fixa pass i veckan också. Nästan säker på att jag drar iväg till Australien i 1 år i höst nu. Ensam. Läskigt men kul. Man lär ju träffa massa nytt folk :D + att mammas kompis hon träffade när hon reste när hon var ung har barn i min ålder där som jag ska träffa:D blir kul! (om det nu blir av, men hoppas:))


Om jag åker kommer jag ått åka ifrån en jäkla massa underbara personer. Det kommer bli jobbigt. Kommer lämna så mycket, och även om de mesta kommer finnas kvar när man kommer hem så kommer det finnas sånt som aldrig kommer bli som förut igen. Den tanken gör mig rädd. Det får mig att tveka. Tveka över om jag vill åka eller inte....
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0