iiiih



Haha tack Lina för tipset :D Fattiga riddare = hur gott som helst! typ knarkat de i några dagar nu ^^ höhö..

De är verkligen sommar på riktigt nu! gårdagen var bra, först jobb, sen blev det hem och bada lite innan vi drog hem till några i hälsingberg och käkade, så fort jag fått i mig lite mat stack jag till slussen, blev en härlig kväll där! Avslutades med lite bilder från australien hemma hos erik. Så gissa om jag är mer taggad nu eller vad? iih... AUSTRALIEN!!! heeh, typ nästan säker. jag ska diit!!!! När jag cyklade hem i natt träffade jag på lite folk från klassen i stan också, kul att se folk igen :))... Idag började jag morgonen med baad, var ju sjukt varmt! höhö. Nu ska jag dra ut igen. Ha det så bra alla =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0