live life like YOU want it

Jag saknar dig massoor Antonia♥♥♥♥

idag har det regnat som tusan. blääeeh. jag mår typ illa? känns som jag ska spy men gör det inte.. jobbigt. hoppas på jobb i morgon iaf. men är jävligt hungrig för inte ätit på länge. så kan min lilla mage vara så snäll att gå över innan jag dör :)? inte för att jag har någon som helst lust med jobb imorgon. men men.

Jag har typ redan resfeber så in i helvete. börjar inse hur mkt jag kommer sakna folk borta på andra sidan jorden. Fast fatta underbar känsla att komma hem sen och bara få se alla igen!! fast nu ska jag ju inte direkt gå och längta hem därifrån. jag hoppas det blir underbart. mamma verkar lite rädd för att jag ska träffa ngn australiensare eller ngt och inte komma hem XD ! hahaha.. men isf får ju han fan komma till sverige! ALDRIG NÅGONSIN FLYTTA FRÅN KÄRA SVERIGE♥ . .hahaha... nej jag börjar fan bli gammal nu.. bara ngn vecka sen är jag 19.. ålderskris? ja nästan.  vissa har kommit så långt i livet redan :|... okej nu ska jag knipa igen för jag är skitgnällig idag..hare bra alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0