mihihih

Trevlig kväll=) Har heller aldrig sett så mkt folk på stan som när jag cyklade igenom den vid... 11 tiden? helt smockat, kom knappt fram.. haha...imorgon ska jag jobba= ingen lust. Men bara 2 veckor kvar efter denna. Sen blir det väl ca 6 veckor hemma med massa tid till att bara umgås med sånna som man kommer sakna sönder medan man är borta=)).. Kommer bli jobbigt att lämna er, men jag har faktiskt inte planerat att försvinna för alltid:) imorgon ska jag och stinis planera en del, jag längtar=).. och vafan gör jag uppe såhär sent:O? ska ju fan jobba snart.. puss godnatt på er alla små söta ....ehm....apor :)?:*



...och detta är anlednigen till vf jag aldrig blåser mitt hår.. snyggt va? .. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0