skype


wihoo skype is my friend! första gången man såg och pratade med antonia på "riktigt" sen hon åkte :D iih du är bäst!!  fick jag ur mig allt jag ville ha sagt också^^ ... heeh.. skype kommer bli min vän när jag åker=) inte för jag kommer ha ngn dator men.. XDD


för övrigt så har jag ont i ryggen och halsen... inte riktigt flyt... men hoppas jag känner mig frisk imorn.. funderar på att dra ner till friskis direkt efter jobbet.. hm..imorn kommer mammsi och pappsi hem också :) på ons blire att träffa erik, och jag bara måste få se mer av hans australienbilder:D tors= planerardag med stinis :D vi snackade även riktigt länge på telefon idag om australien.mihih...längtar som en tok :)) och i helgen får man väl se till att hitta på ngt skoj också=))

fan vad jag skrev här idag då.. men har känt mig hlaft sjuk sen jag kom hem och bara halvsovit och töntat mig så.. haha.. meeshanna.. godnatt!!

Kommentarer
Postat av: antonia

<333333333333333333333333333333333

2010-07-27 @ 19:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0