So is it goodbye?



Heheh ja blev lite golf i hoppbackarna igår :O måste ju säga att jag är riktigt duktig? hahah.... spelade även lite på campingen när den stängt, men det gillades inte av ägarna.... Idag spöregnar det ute så blir nog en mysdag med en film eller två.  På tal om inget så är det exakt 2 månader kvar tills jag och Stina åker :) det gillas skarpt!! Nu ska jag börja med det mesigaste jag någonsin kommer ha gjort i mitt liv :) en mes vet väl alla att jag är, men något sånt här har jag fan aldrig gjort förut^^.. Jag är pinsam.. haahah. men jag vill :D (a)... hööh^^.. kommer nog ta ngn månad at bli klar så lika bra att börja nu :))!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0