sunshine



Så himla varmt det varit idag!! just nu åskar de dock, vore lite kul om allas tvapparater dog till vmfinalen(; haha..

Igår träffade jag en del vänner :) först fick vi för oss att cykla till Karl Larsson gården i sundborn och fika, verkligen bara uppför halva vägen (1,5 mil dit) så de va lika jobbigt att cykla hem som dit, hahah! rätt jobbigt i värmen! Väl hemma blev det bad. Sen gick vi in till grannarna lite. Efter det blev det bad och sen åt vi lite jordgubbar och sen satt vi i en skräckis. bra dag - somnade som en stock.. vaknade dock lika fort av att bror stog och knackade på mitt fönster och kom inte in i huset vid 3 för att jag lyckats låsa... kul att vakna :)..

Idag har jag bara badat exakt hela dagen. Imorgon jobb.. jag är dödast :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0