the time's running by



Saknar italien lite smått :) 2007


Dagarna tralllar på med bad sol och jobb och små söta människor! idag efter jobbet blev de vårdcentralen, tog lite prover men de va tydligen inte så mkt fel på min hals. bara en jäkligt långdagen inflammation på typ 6 veckor. till och från hela tiden. lite segt när man inte vill annat än träna!! haha lite tur att man inte har tid att äta på dagarna :o har fan gått ner en del. heeeh. okej rätt onödigt. men iaf.

Drömde helt cp drömmar i natt. saker som hände för flera årsen. sen när jag vaknade blev jag nästan chockad över att nu var nu. haha kändes äckligt verkligt xD och man brukar ju inte minnas så mkt. men jag minns varenda jävla detalj :oo.. lite kul ^^

På måndag ska jag och stinis prata igenom australien. känns på ngt sätt lite läskigt att åka dit? men jag vill verkligen!! samtidigt som det känns välidgt kul att man kom in i Uppsala :) men borde jag göra nästa år med så.

Just nu är jag helt död. får se om jag orkar dra ut. igår somnade man i soffan på altanen redan klockan 9.. dagarna är verkligen energikrävande!!  hmm.. kanske ska kolla igenom studentkatalogen som kom idag^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0