värme + jobb = blä

Skoja inte att det är varmt ute!! Och i en liten postisbil utan AC är det verkligen inte mysigt... usch och blääeh ! Igår var det riktigt jobbigt, hur mkt reklam som helst och en jäkla massa räkningar. tog tid, en timmes övertid. Men pengar e la iaf nice! Efter jobbet blev det att dra till Roxnäs med Sebastian. Jag fattar inte vf jag inte är där och badar oftare? Jag menar, lätt det bästa badstället i Falun.. tkr jag ^^..

Idag skulle jag upp innan kl 06.00 för att jobba på friskis och sen dra direkt och jobba på posten. Inte lite död jag var? kunde dessutom inte sova alls i natt typ, var alldeles för varmt!! Men men, nu kom jag hem för lite mindre än en timmesen och är rätt trött faktiskt. Tog ett dopp i sjön och svalkade mig innnan det började åska som tusan!! Får se om jag orkar hitta på ngt vettigt senare idag, annars vore de inte helt fel att lägga sig i soffan och se på ngn bra film :)

Hahah inte bara vid vattnet som fiskmåsar gillar att anfalla mig utan nu mera även på jobbet, en livrädd hanna springandes med posten i handen och hoppar in i bilen och kör iväg fortf som tusan!.. usch.. hanna + fåglar = dödens.




lite bilder från stugan.. heehe.

Kommentarer
Postat av: LINA

SV tack :D jag tycker med att den ä rfin fö ratt sätta ihop den så snabbt ;)

2010-07-13 @ 21:33:31
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: LINA

extremt vackra bilder tar du!!! :D

2010-07-14 @ 11:45:08
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV. haha ah gör det. Tog typ evigheter ;) tidsfördriv så in iii! ;)

2010-07-14 @ 20:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0