ÅÅÅÅÅÅÅÅH:DDD

JAG HAR HITTAT VÄRLDENS FINASTE BALKLÄNNING :DDDD skulle in o testa den jag hyrt igår, när jag såg en klänning, en sån som jag altid föreställt mig, rätt färg, rät modell, ja allt.. va tvunen och testa och den satt helt perfek. SÅ NU ÄR DEN MIN :DD MIN FÖRALLTID =)))) ska snart ut o ta lite kort medan äppelträden fortfarande blommar. CERIS <33

Gårdagen va bra, lärarcabaré o sen blev de stan. vi täffade på sofia sandra o sara, så kollade på rix fm till de va slut ^^.. sen träffade vi på pontus o lundwall och gick o käka på donken. jag har blivit en liten tjockis vad det gäller mat och dricka. NOOT GOOOD.  Vid 12 va mina ben helt slut o då åkte jag hem och somnade som en stock ^^ ... aja braig dag iaf :DDD... and lets make today even better :oo!



detta kollaggjodes till lärarna i förrgår, och jag skrev uti A3 och plastade in, blev riktigt nice :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0