bli frisk?

Idag är jag dödast - igen!... vaknade med ont i örat och ögoninflamation.. men tålig som jag är drog jag till jobbet iaf...färsta dagen ensam på jobbet, även första dagen med en jäkla massa reklam. blev 1 timme och 45 min övertid. somliga stunder trodde jag att min kropp skulle kolappsa. även om det mest är villor så är det en jäkla massa spring i trapphus och mkt lastanden. det tar på kroppen, speciellt när man är sjuk... nu har jag bara legat o i princip sovit sen jag kom hem.... smittsam och sjuk som jag är...



lite bilder från i lördags :))

förfest hemma hos erik innan vi drog till dössberget. Hoffmaistro


Pumpbolaget


va i sommarstugan på dagen


ett litet sött föl^^

kanske inte konstigt att jag aldrig blir frisk med tanke på hur mkt jag flänger. men men. och för övrigt så älskar jag bugg, jag bara måste lära mig det riktigt bra!!! haha:)

Peace & Love blir det till helgen ifall jag mår bättre då :):)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbigt att vara sjuk, hoppas det blir bättre snart. Vi borde hitta på nånting helt spontant och galet för att rensa tankarna eller så nån gång i sommar! =)

2010-06-29 @ 12:47:26
URL: http://makarone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0