:D



gårdagen var jättehärlig!! inte ett moln på himlen!! fått reda på alla betyg nu.

i år blev de mvg i tyska steg 5, svenska B & C, Psykologi A & B, Matte E & Breddning, Naturkunskap A, Biologi Breddning, Kemi Breddning, Biologi B och Projektarbetet. och Vg i fysik B och religion.  jag är jättenöjd :))

drar gårdagen lite kort. drog hem till antonia vid tio och väckte henne, vi gick ner på stan, köpte mösspåtagningsbiljetter till etage, jag köpte en bikini och hon lite grejs. sen gick vi och köpte en dricka och godis och satt och stekte vid ån fram till 3. då drog jag till skolan och fikade med lite folk. sen in till stan för att möta maria, vi skulle handla lite att grilla. sen trampa ut till roxnäs och grilla med NV3. mysig kväll!

Idag blir det borlänge med NV3 hela dagen, blir massa kul=) lacer doom (hur stavas det?) och aqua nova=) kanske utgång ikv. får se. ha en bra dag alla för det ska jag ha!!

Kommentarer
Postat av: lina

sv :vf tycker du det då? :D

2010-06-02 @ 08:38:49
URL: http://linahamarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0