hemmelihemm

ja nu är jag hemma från "Uppsala". haft det riktigt kul =))! och ridit lite på emilias häst också, inte ridit på över 1 år så det var riktigt mysigt! jag  bara måste hyra/köpa häst när jag blir stor :o.. saknar ridningen...  

i morgon börjar jobbet. postnissen hanna kommer det vara i 8 veckor framöver=)...Ska böra träna ordentligt nu igen också. satsar på både lidingeöloppet och tjejmilen i höst tror jag. hihi...

vet fortfarande inte vad jag vill göra i höst.. lär ju komma in på allt jag sökt, fick ju mkt bättre betygän vad jag förväntat mig så. men vet inte om jag vill? funderar på att ta och plugga tyska i tyskland i ett år också. men austalien lockar fortfaande...svårt!!

aja nu ska jag dra ut, hare bra alla=)!


kommer aldrig glömma studentveckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0