introduktion

gah. första dagen på jobbet om ca 1 timme. lite lite nervös, men inte så farligt som det skulle ha varit för två årsedan. jag fattar inte, jag är i princip aldrig nervös för något längre. sådant som jag antagligen skulle varit nervös för i flera dagar innan tidigare bekymrar mig inte alls längre. asskönt!!!

igår kom antonia hem från london :DD men åker om bara en vecka igen :oo...va iaf med henne och solade igår kväll, själv hade man ju redan nästan bränt sig under dagen. värsta sommarvädret!! haha kvällen slutade iaf med att vi köpte en pizza och satt oss och åt när klockan slog tio på kyrkogården. höhö....när jag kom hem såg jag klart en riktigt bra film "My Sister's Keeper", värd att se :).. jag verkligen grät i slutet... haha..sen somnade jag som en stock, som även det alltid sker nu för tiden. förut kunde jag ligga vaken i timmar, men det händer aldrig längre. max tio minuter = asskönt =)!!

aja nu ska jag klä på mig eller ngt, ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0