lidingeöloppet

Börjar komma in i jobbet nu och det börjar gå bra. börjar även bli friskare:)... även om jag låg och hostade minst halva natten och trodde jag skulle spy i morse XD men ögat var iaf bara lite varigt i morse XD

Nu ska jag anmäla mig till Lidingeöloppet:D även tjejmilen^^ mihi. nu är det bara att bli helt frisk som gäller så jag kan börja min hårdträning:D..... ska även boka biljeter till P & L nu tror jag.  Om ett tag kommer nog jonas förbi och hämtar sin tröja med som jag typ lånade för åttioårsen! frågan är vart den ligger?hmm...tur att mammor brukar ha koll på allt x) ^^ blir nog att spela lite minigolf också, och jag ska vinna!


Kommentarer
Postat av: Maria

funderar också på att springa lidingöloppet. fast inte 3-milen, får nog räcka med 1.5 =)

2010-07-04 @ 11:11:53
URL: http://makarone.blogg.se/
Postat av: LINA

SV: ja det luktar jättegott :D Hm, jag hittade den på Ö&B för 299 kr för 1 år sedan ungefär. SKITBRA! Men jag ser den inte heller någonstans nu för tiden :O

2010-07-08 @ 22:47:40
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0