summertime



ahah bilderna symboliserar mig och antonia rätt bra... vad äter vi hellre än oreos och hallonsoda^^? alltid lika gott!!!!

Jobbet gick utmärkt igår, åkte hem en snabbis efteråt och drog sedan ner på stan hem till anotnia. vi trallade runt lite på stan, fikade på bryggcaféet och ja som ni ser, så åt vi även lite annat och smaskade. kom hem sent igår med och somnade som en stock igen ..^^... dock lite ont i halsen igen :SSS..kunde inte svälja i natt, men är bättre idag. har nyss varit och jobbat... nu ligger jag ute på en filt i solen och bara halvsover.. ska nog försöka hinna med att städa igenom hela mitt rum igen också.. är också sugen på att måla om igen.. har tröttnat på mitt rum... vad är fint? rött och vitt?? cerist och vitt?? hmm... vill ha det ljust iaf....

lite osäker på vad som händer på midsommar.. vet inte riktigt vad jag vill... hmm....aja det blir nog bra:))

jobbet gick massa bra idag, imorgon är sista dagen med en introduktionsledare med i bilen, sen måste jag klara allt själv, men det blir nog bra =)) lite över 1000 kr tjänade på två dagar, det är nice=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0