tjolahopp

börjar bli frisk :))... en jobbig jäkla hosta bara, sov inte så mkt i natt. hosta e jobbigt:(... men men=)... provjobbade lite idag, blir rätt skönt sommarjobb faktiskt :)) blev "jobbmöte" också. sen har jag bara försökt får mig själv helt frisk, druckit massa te^^... längtar efter att få börja träna på riktigt igen :DD... i sommar då jäklar:))... bokade även tågbiljetter till Emilia idag, ska bli kul :) komma bort lite innan jobbet börjar. behöver ju pengar men finns väl roligare saker att göra:)??.. har lite ångest inför hösten också, något måste jag göra, men vet inte vad. vill inte börja plugga på en gång. vill resa. men vet inte vart? australien lockar fortfarande.
känns lite jobbigt att många ska åka så himla långt bort :S ... hur ska jag klara mig utan antonia i ett helt år :OO??  måste träffa sönder dig nästa vecka!!!!! nej nu ska jag sluta vara en tönt...får försöka tända eld på huvudet och få ur alla tankar på det sättet i stället :)..ja det låter bra :DD höhöh!

iichhh biiinnn eeeinneeenn töööönt :))!! tschhüsss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0