wihoo

gårdagen var sjukt niceee!!!!!!! lacer doom va bland de roligaste jag har gjort :O? nej menr seriöst, det var ju askul :D kom 4 /16, rätt nöjd faktiskt ;DD.. efter de blev de aqua nova innan vi drog till kupolen en sväng!! and well, nu är ALLT vad det gäller kläder, smycken och sånt fixat!!!! kom hem vid ca åtta, då blev det att svida om och dra till etage!! det var bland de roligaste kvällarna på etage :DD!! asnajjs!! och billigt. kanske lite för billigt? mår inte bäst idag. men jag lever och det är snart studenten!!!

sista lektionen med perra idag :( jag kommer börja gråta xD? han är den bästa läraren som jag någonsin haft! kemi och biologi hade inte kunnat blivit bättre med en annan lärare! man har lärt sig hur mkt som helst? kommer sakna honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0