Another day

Ännu en skoldag förbi, ännu en dag närmare studenten, det känns bra. Hade ett långt hål innan lunch dä det blev att plugga lite matte:)  Matriser är verkligen sjukt irriterande och jag fattar verkligen inte :(... jo jag fattar, men jag kan inte! Jag blir galen! Aja.. Satt kvar i 1,5 timme efter skolan också och pluggade. då gick det lite bättre:). Nu är jag hemma och måste nu lära in mitt svenskatal till svenska C i morgon. Det ska förhoppningsvis gå bra:).

I helgen är det Earth Hour, det borde verkligen vara oftare, det är både mysigt och bra på samma gång! Jag Maria, Karin och Emilia bestämde att vi skulle ses då och ha lite mysigt, det blir kul:). Just nu sitter jag mest här och skriver för att försöka tänka på annat än plugg.. men går inge vidare så får la försöka plugga vidare nu :(.

Ha det bra alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0