:)

Bra dag! Först skola, jag och matilda kom på svenskan fram till att stockolmska är väldigt äckligt ;D höhö^^. Sen blev de naturkunskap, då kom Tara och ngn annan kille som nu pluggar i uppsala och berättade lite om de. and well, soon im there too^^.

Sen blev de hem hem hem och sen till kupolen för att köpa en vit penna till studenkickoffen så jag kan fullborda min miniräknarutstyrsel;D hihi=). köpte även 3 st nya nagellack och träffade pontus en sväng också:).

Nu sitter jag här med min helvetesrapport, som för övrigt typ är klar, men iaf. Måste även göra klart oppositionen och naturkunskapen tills imorn. Men det blir nog bra.. På torsdag blire ingen skola heller, greeaatt:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0