ge mig motivation!!!

Lång dag, både bra och dålig. Först fick man tillbaka ett matteprov som inte gick sådär jättebra. får ladda inför nationella nu ist. Därefter va de fysik, fick tillbaka ett prov och jag hade alla rättt :OO! de fattar jag inte själv, riktigt nöjd faktiskt:) vore ju inte helt fel med mvg på nationella:O men det är nog rätt så omöjligt XD aja.. kämpa!! Sen blev det svenska C, mitt tal gick inte som jag hade tänkt mig :/ blää! aja....

Sen blev det hem till Antonia, vi drog och fikade för att därefter dra till friskis och träna. Det var skönt och det behövde jag! Nu är jag hemma, har nyss duschat och ätit och nu borde jag verkligen plugga matte. JAG HATAR VERKLIGEN SKOLAN SÅ MYCKET NU! SÅN JÄKLA STRESS VAREVIGA DAG! så fort man är klar med ett prov är det bara att sätta sig och plugga på nästa läxhög som är ungefär 1 meter hög. Det tar liksom aldrig slut. I ettan och tvåan gick det åtminstone i perioder men under hela åk 3 har vi inte haft någon period där man har kunnat känna känslan av att inte ha något att göra. JAG SAKNAR DEN, JAG BEHÖVER DEN, JAG ORKAR SNART INTE MER PLUGG! aja.. nu får jag väl ta o plugga vidare, det sucks :( 

I need a hug! snart är det helg iaf, och den är redan fullplanerad, det blir nog bra:)

Kommentarer
Postat av: maria

håll ut! snart påsk och SEN ÄR DET NÄSTAN ÖVER :D

2010-03-24 @ 22:48:42
Postat av: hanna

hihi ja jag får la göra det :D!! är ju verkligen inte alls långt kvar nu egentligen :D bara några veckor av 12 långa år : O

2010-03-25 @ 17:05:03
URL: http://haannaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0