godisråtta

Skolan började skönt idag, lite sovmorgon. På naturkunskapen kom sen jacob med förslaget att vi kunde dra till högskolan för att lyssna på språkröret maria wetterstrand som representerar miljöparitet (då vi ändå håller på med energi osv där). Så helt impulsivt drog klassen dit. Det var intressant :)

Hade dock en lektion på eftermiddagen sen. Men helt hemskt, det luktade spya på hela undervåningen idag, något så vidrigt så det finns inte. Andades man med näsan höll man i princip på att kärkas själv. Usch!

För övrigt så har jag varit en riktig gottegris idag, ätit massor och köpt godis hit och godis dit. Och inte nog med det, när man öppnar kylen när man kommer hem ser man detta :o vem kan hålla sig då?. Hahha :)

För övrigt så var gårdagen lika awsome som den skulle va (enligt facebook vare ju the day of awesomeness, eller ngt sånt). Hahah. Fysikprovet kändes verkligen jättebra:), svenskatalet kunde väl gått bättre, men det blev hyffsat :) Efter skolan drog jag med Antonia på stan en sväng, vi kollade lite balklänningar och trallade runt lite som vanligt. Köpte även lite mat som vi tog med hem till henne och käkade. Därefter träffade jag pontus en sväng på stan också innan det blev att dra hem för att se bästaste Grey's Anatomy. Finns det något bättre program :)? NEJJ!

Tror jag ska tränar lite snart :) tjohej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0