JUST TO MUCH

  • Argumenterande tal, Svenska C
  • Matte Breddningsprov
  • Opposition på Biologi Breddningsarbete
  • Två stycken Naturkunskapsläxor
  • Räkna fysik B
  • Räkna Matte E
  • Gör klart den slutgiltiga projektrapporten

Lite att göra? Skulle inte tro det? Jag är seriöst så jävla trött på allt plugg just nu. Jag bara drömmer mig bort, drömmer mig bort för jag vill verkligen ha mer tid, mer tid till att göra roliga saker och umgås med vänner. Jag orkar snart inte mer plugg, jag är så himla skoltrött. Snart studenten iaf, nästa vecka Studentkickoff, dit längtar jag galet mycket. Jag behöver massa att se fram emot nu, annars orkar jag bara inte. Det funkar inte! Tränade iaf med Antonia efter skolan<3. Nu ska jag plugga vidare och stressa som en tok. Inte okej, inte roligt, JAG VILL INTE!


Kommentarer
Postat av: lina

jag har ingena ning om ngn sida med studentklänningar :(

2010-03-23 @ 13:15:56
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0