Knäppaste

Bra dag. Dock helt död och ont i kroppen sen gårdagens träning. Började med ett styrkepass och därefer sprang jag på banden i 40 minuter och ökade succesivt tempo hela tiden.. Sista 5 minuterna gick snabbast plus att man kände sig riktigt död i benen. Men konditionen har faktiskt blivit sjukt mycket bättre än innan :) himla kul:)

Skolan var rolig och skön idag:) Nu är jag hemma och ska snart käka, sen ska jag nog snart till Antonia :).
Min haaalsduuuk luktar gotttt!:)


Im going crazy or something.. höhöh xD Jag och min bror roade oss lite lagomt häromdagen, skulle se hur vig jag var.. haha bör nämnas att jag hade jäkla ont i ryggen dagen efter.. haha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0