Morgonruffs



Nyvaken hannapanna med morgonruffs^^.
Tunikn, som iof inte syns så bra fick jag från Antonia igår. Vi har nämligen bestämt att båda ska rensa ut allt vi inte använder och kolla om vi vill ha lite av varandras. Hahha hittade en del^^. Så ska väl rensa mitt någon dag också, eftersom att jagh ar så sjukt mycket som jag verkligen inte använder som tar upp enormt med onödig plats.

För övrigt så tog vi en promenad i kylan igår kväll för att sedan dricka lite varm choklad och äta rostade mackor när vi kom in och se en film^^. Idag är jag trött. Men måste plugga en hel del kemi eftersom att det är kemiolympiaden på tisdag och onsdag. Usc jag är körd XD Men kul iaf^^.

Kanske ska man gå ut i solen lite också :) får la se. Ha en bra dag:)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0