godnatt alla söta:)

trevlig kväll inne på middags hos grannarna. Agnes och jag lekte frisör sen när hon somnade så så spelade jag och anton wii. vann iaf på minigolfen :D haha^^. jag gillar att vara barnslig:))

Lite irriterande att mobilen blev snodd igår. Fast ändå rätt skönt att vara utan om jag ska vara ärlig:). Hahah lite kul igår. typ 4st som jag inte alls kände igen "öjj du, naturtjejen". folk har koll alltså XD falun är för litet! höhö..

För övrigt idag så har jag latat mig rätt mkt. mysigt att ligga inne i sängen dagen efter näre spöregnar ju:) Imorgon ska jag och krille antagligen plugga fysik igen? och jag ska även göra så mkt som möjligt på naturkunskapen har jag bestämt :)

lägger in lite bilder imorn om jag orkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0