kanondag!

verkligen asbra dag!!

Fick vg i fysik b, jag är nöjd :) Men det bästa av allt, jag fick mvg på matte e np, vilket jag inte alls trodde:D asnajjs!! så nu blev de mvg i matte e också :)...

På eftermiddagen hade vi skattjakt, gyttjefotboll och bad och solmys på roxnäs vid vattnet :D helt underbart kul :) jakob och krille hade annornat en jättekul skattjakt. jag karin max dardan och johan hade max lilla bil , som verkligen var minimal, med 2 riktiga säten och vi körde runt i stan som idioter, allt för att vinna :D vi skulle nämligen ta oss runt till olika ställen för att hela tiden få nya ledtrådar om vart vi skulle.. :) aja vi kom iaf tvåa:D höll nästan på att ta död på lite folk i trafiken XD

Sen belv det gyttjefotboll, jättegeggigt och jätteroligt :) kvällens avlustades ute på roxnäs udde där vi ska grilla i morgon kväll med alla nv3or igen :) kuuul vecka!


Lånade annas bild^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0