reegn :(


Hej fiisk!


Det sppööööregnar ute :( och vi ska ha utedag och klättra i ekar :( fuccck liksom!!!!!!! Hoppas det blir fint ikv iaf  när vi ska hem till lisa och grillaa!!!! Efter utedagen ska nog jag o antonia sola lite ockås;D


Hahaha hade sådan timing igår, precis när jag hade lämnat av antonia så börjar det verkligen spööregna och åska, jag på cykel skyndar tilll närmaste tak, vilket är sjukt litet. Kommer en gubbe och klämmer sig in bredvid mig och frågar om jag ska med till säter. hha ... blääh XDD

För övrigt så var det sjuuukt varmt igår, 27 grader! massa låg ute o solade på gräset i skolan^^! kunde cykla i kjol och tshirt till skolan utan att ens frysaaa! snarare svettas XD

Men nu måste jag skynda lite för ska snart möta karin matilda och stina ;) ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0