SJUKT AWESOME!

alltså det är verkligen helt sinnes! FÖRSTA GÅNGEN PÅ 3 ÅR, SOM MAN INTE HAR NÅGON LÄXA ELLER NGT SKOLARBETE ALLS ATT GÖRA. Känslan är läskig, känslan är obeskrivlig, känslan är helt fucking underbar

Fick även reda på mitt projekarbetesbetyg idag, MVG :DD wiho! jag är sjukt nöjd med mina betyg, har verkligen gjort allt ja kunnat och det har räckt långt :)) känns så himla bra efteråt :))..

vi har planerat helt gelt roliga saker i skolan idag.. hade klassråd i tre timmar. sjöng igenom alla våra studntsånger.. sprang även in i helt random klassrum och sjön "för ettorna har två år kvar, två år kvar, två år kvar. Och tvåorna har ett år kvar, ett år kvar, ett år kvar, men vi har bara festen kvar, festen kvar, festen kvar, för vi har bara festen kvar!!!!".. gjorde vi även i matsalen ;D sådan lättnad att vara av med allt arbete, så skönt.

Nästa vecka blir det Paint ball, Aqua Nova, minigol, bowling, grill och myskvällar, gyttjefotboll, och kanske gokart :D sen därefter kommmer studentveckan som även den är planerad in i minsta detalj!!!! kommer blir kul :))

IMORGON BLIR DET STOCKHOLM!!!!!! Naturtreorna är bäääst och jag är typ hyper????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0