SOMMARJOBB<3

MIN SOMMAR ÄR RÄDDAD! Fick mitt brevbärar jobb idag;D Ett steg närmare coola Gustav Svensson, haha :D!! Fast jag blir nog lite coolare för jag är bilbrevbärare:) 2 månader, nicee!! Kommer dessutom inte jobba så många timmar om dagen, men kommer ändå tjäna upp emot 20 000, nice=))) Ngn som villl resa lite med mig sen :D? mahaha^^ wie :)

Nu ska jag fortsätta och plugga bort lite mer av gymnasiet :)



Haha min bror är kul. jag sitter här och pluggar och snackar om att jag hade ont i hjärat i skolan idag. (jag hade faktiskt det, det högg i hjärtat juh). så frågar han varför "för jag har så mkt att plugga" så säger han " Hhaha men vafan orka plugga, fuck the system liksom" .. haha lät askul ^^.. och ja, jag är sämst på att berätta roliga saker och fortfarande få dem att låta roliga :))

Ska snart och gymma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0