Soon we're there


I can see the light coming, we're almost there.  A start of something new.

Fysik B nationella kändes bra?. Lättare än vad jag trodde det skulle vara i alla fall. Efter det skrev jag och stina på vår psykologi B rapport om kärlek, det gick rätt bra idag, snart klara med den också=). Har inte pluggat så mycket religion sedan jag kom hem. ska bita tag i den lite mer nu snart.

Vi planerar studenten för fulla muggar. På fredag blir det Grillning hos Lisa med A-klassen. Roligt:) Vi planerar för fullt hela tiden. Jag kan inte fatta det. Snart är 12 skolår förbi. Är det inte underbart? Samtidigt som det är lite ... sorgligt? Om 4 veckor går jag inte i NV3B längre. Sad..Jag kommer sakna klasssen helt sjukt mycket. Det har verkligen varit 3 underbara år, även om plugget ibland har tagit helt död på en. Men hur underbart är det inte att ha klarat av natur? Hur bra känns det inte i efterhand? Får inte glömma att jag har en hel del kvar, bara så svårt att koncentrera sig på allt nu, man är så full av längtan, längtan efter något nytt.. This is a start of something new..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0