Oj oj vad det hander saker!!!

Det hander sa otroligt mkt och jag vet inte var jag ska borja.

Det finns sa otroligt mkt trevligt folk har i australien. I helgen var det ett band och spalde pa puben/hotellet och det var massvis med folk dar, aven folk i var alder :DD Jag och stina jobbade i baren under hela kvallen och fanns en hel del att gora. stressigt!!!! ens sjalvfortroende vaxer for mkt har, om det inte ar ngn kille som raggar blir man nastan forvanad snart. Var en modig kille som vagade sig pa en raggningsreplik men misslyckades totalt. " I really love your german accent" " hahah but im not from germany"... hhahaha saa kul :D xDD har haft en stalker efter mig ocksa. men tror han har gett upp nu. var nastan lite laskigt ett tag. For nagra veckorsen lag jag stina och 2 andra pa en strand och kollade pa stjarnorna och alla stjarnfall tills solen gick upp! nice!!!! sa mkt udda som hadner hela tiden. Vi akte aven med stinas "kille" till ett jattefint vattenfall. var jatteharigt att bada alldeles under det :)!

Ormar, spindlar, odlor och skalbaggar har blivit till en del av vardagen!

2 veckor kvar pa jobbet. tiden bara springer ivag. sa alla skypevanner 15 eller 16 december kommer jag vara tillganglig :)

ha det bra!!! hall ut, snart kommer massvis med bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0