bye cairns

solen skiner, jag svettas, jag dor av varmeslag och huvudvark. Spenderade natten pa Beach House Hostel. Hade en gratisnatt dar. Ingick aven gratis mat = tummen upp for en backpacker. Riktigt frascht stalle!!

Igar kvall gick vi ut pa Gilligans igen. Utan over huvud taget nagra forvantningar sa blev det en toppenkvall! Va Ladys Night och da fick alla tjejer 5 gratis glas med champagne. Av ngn anledning fick jag 10 ist. Hahah i like this place. Traffade "the stalker" igen, aven om han inte alls ar ngn stalker. hahah. det var kul. Och uppfyllde mina uppdrag. hahah. kanns bra nu, riktigt bra.

Nu sitter jag mitt inne i Cairns pa Happy Travel och fordriver tiden. 14.00 blir vi upphamtade av en man som ska skjutsa oss GRATIS 3 h harifran dit vi ska jobba. sa fram tills dess GRATIS internet och kopa ngt smarrigt att ata. Sen blire bonneliv ett tag framover. Hur ska det ga nu nar vi vant oss med att traffa nytt folk varje dag? att aka in till Cairns under vissa helger ar nog enda losningen. Vi jobbar iaf bara 5 dagar i veckan.

Kommer inte ha nagon tackning framover, sa blir val lite skype da och da i guess.

Ha det bast alla, ni som fortf star ut med att lasa ming blogg ;) vilket forvanansvart faktiskt ar en del trots den urusla uppdateringen. Ha det bast <3

Kommentarer
Postat av: Sandra och Lea

Jag älskar att läsa din blogg och saknar dig verkligen!!! Det låter som att ni har det kanonbra och så trevlig, snäll och snygg som du är, är det inte konstigt att ni blir uppskattade! ;) Var försikiga om er och ha så himla kul! Själv ska jag ha kalas för Lea i helgen eftersom hon fyller år nästa vecka.

Ska skaffa headset så att skype kan komma till användning.

Kramar! <3

2010-10-15 @ 09:03:06
URL: http://www.leasmamma.bloggplatsen.se
Postat av: lina

bilder säge rmer än 1000 ord! LÄGG UPP FLER BILDER! ;-D

2010-10-15 @ 11:23:26
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0