Hej bloggis, Jobb fixat

Mycket hander, hela tiden. Traffar nytt folk varje dag, somliga lar man kanna, andra inte. Alla ar jattetrevliga. Igar hittade vi ett jobb, sa i morgon eller i overmorgon drar vi ca 3 h vasterut fran Cairns, till mitt inne i en regnskog, ska jobba pa en farm fram tills jul, fram tills dess att vi aker for att fira julen hos Peta :) Kommer antagligen ocksa fa bo i basses lagenhet i Manly om vi har tur :) Kommer inte ha ngn tackning alls pa mobilen :( Kommer dock ha tillgang till internet i guess :)

http://www.mungallifalls.com   Det har hit vi ska och jobba. Lite spannande va :)??

Ikvall blir det nog Ladys Night med tre stockholmstjejer som vi traffade i Sydney och stotte pa igar vid polen. Det blir skoj :) 7e dagen ute pa en vecka nu. haha...

Hoppas ni dar hemma har det underbart! Jag saknar er som tusan<3!!! Pratade iaf med Antonia pa Skype igar, aaaaah <3!!! det var valbehovligt. ni forstar det hander helt galet mkt har. I ..hm... Mandags bjod bartendern mig pa 5 gratisdrinkar. Hahah skulle aldrig handa i Sverige. Sa fort man sager att man ar svansk " ooooh Swedish"... haha man kanner sig inte lite uppskattad har direkt....


Bilder

Fick testa Petas hast nar vi bodde hos dom :)


Basse, forsta veckan i Sydney, pa Manly Beach.



Jag, Stina och Peta. Andra veckan nar vi bodde hemma hos Peta :)


Igar i Cairns :) Heinrich, jag och Stina


Jag overvinner min fiskradsla och motar en fisk i barriarrevet.


Pa Manly Beach forsta veckan.


Stina och Moa forsta veckan i Sydney.


Palm Cove, ovanfor Cairns


Stina och Peta ca 5 min fran deras hus, ute i regnskogen :)


Vi forsokte ta oss over en back, slutade med att vi tog av oss skorna och gick.
Senare sag vi en orm, gissa vem som blev raddd???


Heinrich, Stina och Miles pa Wolfsheed. i tisdags tror jag?


I tisdags ocksa. Happy People


Snorkling i Bariarrevet, soo coool :D


Palm Cove


Palm Cove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0