4 dagar kvar

Måndag: Va med stina hela dagen och planerade och shoppade och ja...^^

Tisdag: Träffade Emilia, Sara och Maria på stan för att fixa lite småsaker. Sen gick jag och Maria runt lite på stan och kikade. Sen blev det hem för att provpacka och lägga iordning massa grejs. På kvällen träffade jag Pontus en sväng.

Onsdag: Det började med att Posten ringde, så imorgon (torsdag) blir det att jobba lite.  Sen blev det en fika med Sandra på förmiddagen:) Därefter hem och skriva klart cv osv. blev ju lite stressig nu när jobbet dök upp i morgon...stress för att hinna allt.... Har även nu lämnat tillbaka min mobil som täckningen krånglade på, så har nu fått en sprillans ny. Känner mig lite tom för tillfället utan mobil medan den ligger på laddning. haha

Torsdag: Jobba till ca 15. Därefter träffa stina och planera de sista. Sen träffa Krille en sväng?

Fredag: Hem till Emilia/Maria på dagen för att fixa innan sandras 20-årsfeeest på kvällen! Blir kalaskuuul:D

Lördag: Hemma med familjeeeen och packa!!!

Söndag: Viii lyfter!!!!

Måndag: Landar i Sydney :D:D:D:D:D!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0