:)

nu har man sagt hejdå till karin. har inte fattat de men kommer inte se henne på ca 8 månader, det är lång tid! Tur att fb finns ;D ! På kupolen hittade jag ingenting förutom en kalender. Men på lager 70 hitttade jag snygga och billiga leggins, hårnålar och snoddar. haha^^. sånt som alltid går åt! Sen drog jag och bögen och käkade pizza. mumsi! Sen hamnade vi en askul affär i typ en timme:D inredning ftw! hahaha.....

Nu på kvällen har jag snackat med bästaste bästaste antonia på skype<33333333! saaaknar dig! Så mkt man har att prata om, iiih! Längta tills jag får träffa dig igen :D!!

En bra sak är också att jag ska fara ner till stockholm nästa helg bla för att hälsa på farmor innan jag åker. Men blir också att hänga med jonas till kth en sväng ochse hur livet ser ut där!! och sen blir de utgång med  kthfolket på onsdagen:D det blir kul=)!

hehe.  nur det idoool :D:D:D haha.. snart iaf. ha de bra alla=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0