frisk!!


FRISSSKK:DD!  så skönt, iaf nästan :) dagen började med att jag Sandra och Emilia möttes upp vid friskis! Sen så har jag fixat cv på engelska nu också. Ska nog städa rummet och fixa lite resten av dagen(kanske kupolen). är även så himla sugen på att måla om i mitt rum igen. men de är väl onödigt innan jag åker antar jag. och med tanke på att jag i princip aldrig kommer bo hemma mer förutom på somrarna och somliga helger. aja.

Imorgon blir det hejdåfika med tjejerna för karin eftersom hon åker sen :(((! Kommer sakna!

Nu skriver jag mest bara för att hålla uppe bloggen tills jag åker till australien. ska försöka skriva lite ibland därifrån. har inte direkt ngt vettigt att komma med just nu. kommer nog inte ha så mkt tid snart heller. i veckan blir de at fixa mer inför austalien och träffa en del vänner, nästa vecka blir det stockholm ett antal dagar och sista veckan lär jag vara helt vrickad, men där har vi ju även sandras 20-årsfest att se fram emot... men kommer bli fullt upp nu sista veckorna i sverige :SS och bara måste hinna med att träffa alla ni som är kvar här i falun iså mkt som möjigt.. även om de flesta har stuckit.. men usch vad jag kommer sakna folk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0