hbo

va ju på hbo o träffade maria idag, lämnade igen böcker och fixade mina betyg än en gång på engelska. Det kändes jättekonstigt. Allt kändes som igår, men så konstig utan alla klasskamrater. Jag saknar Nv3b massor<33!!

när jag kom hem har jag fixat med australiengrejer. börjar bli lite stressig nu fakitkst. kom ju på igår att vi kanske borde vaccinera oss eftersom att vi ska till thailand i slutet också.. aja.

justja, har pratat med Peta också, hon vi ska bo hos i sydney en vecka i början. kommer bli awesome, hon ska ta med oss ut på massa roliga uteställen, visa oss runt i sydney och sånt där :D kul!!

funderar på att bli sådär mörkhårig igen:O

Nu är min hemlagade mat faktiskt helt klart och jag ska stoppa ner ngt i magen innnan jag ska iväg och träna. imorgon är det helg. har faktskt inget planerat imorgon än. får se vad som dyker upp...villvillvill inte lämna vissa personer och så många som man nyss lärt känna som man bara vill lära känna mer men som de bara känns helt meningslöst med för tillfället.... buuhu. aja middan e klar! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0