Inception

igår hände lite av varje. har bla en egen mobil för första gången sen april. haha... så kan de gå. sen träffad jag bla erik en snabbis på eftermiddagen och snackade lite innan han drog upp till stugan, va på bio - inception, helt okej film. Åt så jag sprickte, såg älgar skitnära (trodde jag skulle döö :(), krilles dumma fel som bor mitt ute i vischaan, och lärde  dessutom bögen matte :D ååh vad jag saknar att plugga matte, helt sjuk kul! Och mattebreddningen verkar ha gjort så kan i princip kan de mesta o boken som heter "linjär algebra" , coolt... haha nu låter jag som världens nörd men jag tkr matte e skitkuuuul!!!! haha....träffade även jeanette för första gången på jävla massa år.. gud vad jag saknar många av alla er tjejer i stallet!! de va tider de :O

blev sent igår och jag är skittrött men vaknade självklart tidigt iaf. ikv blire 40-årsfest. heeh. nu ska jag in i duschen. kanske borde träna med tanke på hur jäkla onyttig jag va igår??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0